AKAL....nikmat ALLAH yang tiada tandingan...Subhanallah

.:~~~ Akal mempertahankan barang yang pahit tapi manis akibatnya, nafsu mempertahankan barang yang manis tapi pahit akibatnya ~~~:.

Monday, October 24, 2011

KLIK! KLIK!...BUNYI APAKAH ITU???.

Beli mahal-mahal kalau tak pandai guna pun masalah juga...nie yang membuatkan aku rase nak belajar PLUS tambah pengetahuan dan improve skill aku dalam photography...YESSSSS....jurugambar. Baru jer jadi beginner hari nie...Kat tempat kerja aku nie ade kursus DSLR. Best sangat. Dapat lak pakar-pakar yang memang terbayek untuk mendeliver ilmu-ilmu berguna tentang fotografi nie....bukan lah yang pakar macam Imran Abdul Jabar, Kuku Besi, Saiful Nang tu....nie biasa-biasa jer tapi...terbayek lah pada pandangan hati dan mata aku kekeke.

Pagi hari pertama, aku dan rakan-rakan yang lain diberi sedikit pengenalan berkenaan kamera SLR nie. Penceramah kami ialah En Nizam B Nasir. Kemudian diikuti pula elemen-elemen di dalam pengambaran. Ada 11 semuanya...baru aku tau nama setiap satu. Nie tak mayen entam jer...Ada reflection, perspective,

No comments: